2. En väldigt lat dag

Idag
Har jag inte alls kännt mig produktiv. Tänkte igår att jag skulle stiga upp tidigt och städa rummet för att sedan bege mig till uni för att få tag på en bok. Det sket sig rejält.. rummet är kaos och fortfarande ingen bok. Fast å andra sidan så har jag typ feber eller nått så borde inte fara imorgon. Känns mest bara surt att missa första seminariet.
Tog en promenad med syster idag och fick skavår på mina skavsår men trevligt var de!
Har börjat fundera en del på båtar. Min kära pojke är lite smygkär i båtar , ja helst segelbåtar då. Det skulle nog vara ett ganska mysigt sätt att rymma. De flesta ungdomar känner väll för att ge sig av och lämna hemmet. Jag har nog aldrig riktigt varit så men ibland vill nog alla bort, så jag tänkte att det kanske skulle passa. Åka iväg under en tid för att sedan återvända hem.

Kanske borde man ta sig en sväng runt jorden?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0