3. Har jag haft sönder en spegel?

Idag
Har verkligen inte varit min dag. Imorse kände jag verkligen att det rullade på och eftersom mitt rum är så rent nu så kändes det bara underbart att vakna upp! Det enda som fattades var pojken. For till Uni för att leta bok.. de gick sådär..  for till syster för att lämna nycklar och inser helt plödsligt att seminariumet som vi skall ha imorgon är en grupp redovisning och jag har ingen jävla aning om vilka som är i min grupp -.-' HelP! men syster ryckte in och det mer eller mindre löste sig :) men Puh! så trött jag är.. Först gick cykeln sönder och sedan plånboken..men ja,Har äntligen fått tag i boken så nu ska jag bara ta det lugn i någon timme sen blir de råplugg.

Flytta?

Har verkligen börjat att känna suget på att flytta nu.. men inget lär hända än på ett tag så attt.. drömma går juh..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0