5. Att vara två

Känner och funderar på att flytta hemifrån. Pratade med Christin igår en hel del och de är väll som dax snart. Nästa termin så bär det av ut till ett eget hem. Det känn bra och spännande det enda som bekymrar mitt huvud är vars och med vem.

Jag trodde nog inte att jag skulle sitta här och faktiskt fundera på Göteborg... men efter allt jag har gjort för att få vara såhär lycklig så vill jag nog inte släppa allt bara för att jag är rädd för att lämna Umeå.

Jag har visserligen ett tag kvar tills jag borde bestämma mig och jag är egentligen riktigt lyckligt lottad. Oavsett vad jag väljer så blir jag inte ensam, men det skrämmer mig ändå att framtiden börjar runt hörnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0