Litet T börjar om :)

Intro
Jag tänkte så här att just nu är jag väldigt väldigt pepp och allmänt lycklig så kanske dags att börja om. Det jag gillar med bloggar är att man kan gå tillbaka lite senare i livet och verkligen se hur man själv tänkte och tyckte. Jag vill minnas den här delen av mitt liv, jag vill minnas att jag är så lycklig att jag tror att jag skulle explodera ibland.


 


åh justeja! det som gör att jag är så lycklig och så himla glad förutom att jag är snart 20, får nästintill alla materiella saker jag behöver och bor hos de människor som en gång räddade min själv.. de är allt de där..ni vet sådana dära människor som sätter spår i hjärtat

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0